Робота з Android POS-терміналом

Завдання

Робота із Android POS-терміналом моделі Saturn 1000 F2. Виконати налаштування термінала. Провести операцію розрахунку. Друк копії квитанції. Провести операцію повернення. Скасувати операцію через термінал. Закрити день у терміналі.

Умова

Торговець протягом 3 років повинен зберігати всю інформацію щодо здійснення операцій з використанням карток (копії квитанцій терміналів та документи, що підтверджують факт видачі товару/виконання послуг — товарні чеки, інвойси, фіскальні чеки, договори та ін.).

Рішення

За допомогою Android POS-термінала моделі Saturn 1000 F2 ви можете:

провести оплату;
скасувати операцію;
- провести операцію повернення через термінал; 
надрукувати копію чека;
- звірка підсумків;
- надрукувати копію чеку останнього Закриття дня.

 

Детальніше:

Провести оплату:

  • Термінал повинен знаходитись в режимі стартового меню. Оберіть "Оплата" (червона кнопка).
  • Введіть суму розрахунку. Сума вводиться в копійках, наприклад, щоб ввести 2.00 грн, необхідно набрати 2 0 0. Для редагування стрілки, щоб вийти на стартовий екран меню, натисніть "Скасувати", для підтвердження червона кнопка "Готово".
  • Коли на екрані терміналу з'явиться "Очікую карту" потрібно зчитати карту, одним із варіантів:
    - Для безконтактних карт (Visa PayWave/MasterCard PayPas) та пристроїв, які використовують NFC-технології. Після того, як над екраном терміналу почне світитись крайній лівий світловий індикатор, прикладіть безконтактну картку до кришки принтеру терміналу.
    -Для карт з магнітною смугою
    Провести Карту через зчитувач для Карт з магнітною смугою. Карту необхідно орієнтувати відповідно до вказівок на корпусі терміналу. (Магнітна смуга повинна розташовуватися знизу, з лівого боку). У разі виникнення повідомлення "ПОМИЛКА КАРТИ":
    - необхідно повторити операцію зчитування карти;
    - карта клієнта пошкоджена (розмагнітилась), переконатися в справності терміналу, можливо шляхом зчитування інших карт;
    - необхідно звернутися до адміністратора для проведення профілактичних робіт;
    - Для карт з чіпом необхідно вставити картку з мікропроцесором (чіп) в зчитувач карт,
    тримаючи чіпом вгору від себе.
    Свідченням того, що дані з карти були успішно зчитані буде короткий звуковий сигнал. Якщо термінал не зміг зчитати дані з карти, на екрані буде виведено відповідне попередження. При запиті введення пін-коду потрібно набрати код та погодитись. У разі вдалої авторизації, термінал роздрукує чека підтверджуючи авторизацію.

Скасувати операцію:

Ця операція дозволяє касиру відмінити транзакцію, до моменту закриття дня по терміналу.

  • Термінал повинен знаходитись в режимі стартового меню. Оберіть: "Меню", "Розрахунок", "Скасування".
  • При запиті введіть пароль: останні чотири цифри “мерчанту” з чеку термінала, натисніть "Продовжити". Введіть номер квитанції (з чека) і натисніть "Продовжити".
  • Перевірити правильність скасування транзакції, можна натиснувши:
    - "Продовжити", для виконання скасування транзакції;
    - 'Скасування" для відміни операції скасування та повернення на стартове меню.
  • Дочекайтесь з’єднання з банком і друку чека.

Провести операцію повернення через термінал:

Дозволяє касиру відмінити транзакцію, навіть якщо вона не міститься в поточному пакеті транзакцій, а була проведена на терміналі раніше. Для проведения "Повернення" (відміни оригінальної транзакції) необхідно мати чек оригінальної транзакції, банківська картка, якою проводили розрахунок.

  • Термінал повинен знаходитись в режимі стартового меню.
    Оберіть: "Меню", "Розрахунок", "Повернення".
  • При запиті ввести пароль: останні чотири цифри “мерчанту” з чеку, натисніть "Продовжити".
    Введіть суму повернення, натисніть "Продовжити".
    Зчитати картку:
    - піднести до безконтактного модуля
    - магнітною полосою
    - використати чіп.
  • Введіть код транзакції з чеку авторизації та натисніть "Продовжити".
    Для відміни натисніть "Скасувати".
    Дочекайтесь з’єднання з банком та друку чека.

Надрукувати копію чека:

  • Термінал повинен знаходитись в режимі стартового меню. Натисніть "Меню" та оберіть "Копія".
    При запиті ввести пароль: останні чотири цифри “мерчанту” з чеку, натисніть "Продовжити".
  • Оберіть "Квитанції" та натисніть "Продовжити".
    Для друку останньої квитанції оберіть "Останньої" та зачекайте роздрукування.
    Для друку "По номеру" оберіть цей пункт та введіть номер квитанції з чеку термінала, зачекайте роздрукування.

Звірка підсумків:

Операція "Закрити день" здійснює відправку підсумкових сум транзакцій на хост, для здійснення звірки з даними Процесингового центру Банку. Ця операція є обов’язковою для виконання в кінці кожного робочого дня. Цю операцію можна проводити самостійно або ж налаштувати автоматично у зручний для вас час (необхідно повідомити в банк інформацію щодо зручного для вас часу здійснення автоматичної звірки).
У випадку, якщо звірка не виконувалась протягом 3-х днів і більше, профіль терміналу може тимчасово блокуватися.

  • Термінал повинен знаходитись в режимі стартового меню. Оберіть "Меню", "Закрити день".
    На запит ввести пароль: пароль касира, останні чотири цифри зі строки "точка" в чеку терміналу, натисніть "Продовжити".
    Якщо на терміналі налаштовано декілька торговців, можна обрати необхідного торговця, чи виконати операцію по всім торговцям. Дочекайтесь з'єднання з банком та друку чека.

Надрукувати копію чеку останнього Закриття дня:

Термінал повинен знаходитись в режимі стартового екрану. Оберіть "Копія". При запиті ввести пароль: останні чотири цифри “мерчанту” з чеку, натисніть "Продовжити".
Оберіть "Завершення дня". Дочекайтесь друку чека.

Корисні статті

Які види POS-терміналів надає банк?

Робота з терміналом Ingenico

Робота з терміналом Verifone

Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів

Android POS-термінал. Підключення та умови супроводження

Чи була ця стаття корисною?
0 з 0 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.