Завдання
Робота із Android POS-терміналом моделі Saturn 1000 F2. Виконати налаштування термінала. Провести операцію розрахунку. Друк копії квитанції. Провести операцію повернення. Скасувати операцію через термінал. Закрити день у терміналі.
Умова
Торговець протягом 3 років повинен зберігати всю інформацію щодо здійснення операцій з використанням карток (копії квитанцій терміналів та документи, що підтверджують факт видачі товару/виконання послуг — товарні чеки, інвойси, фіскальні чеки, договори та ін.).
Рішення
За допомогою Android POS-термінала моделі Saturn 1000 F2 ви можете:
- провести оплату;
- скасувати операцію;
- провести операцію повернення через термінал;
- надрукувати копію чека;
- звірка підсумків;
- надрукувати копію чеку останнього Закриття дня.
Детальніше:
Провести оплату:
- Термінал повинен знаходитись в режимі стартового меню. Оберіть "Оплата" (червона кнопка).
- Введіть суму розрахунку. Сума вводиться в копійках, наприклад, щоб ввести 2.00 грн, необхідно набрати 2 0 0. Для редагування стрілки, щоб вийти на стартовий екран меню, натисніть "Скасувати", для підтвердження червона кнопка "Готово".
- Коли на екрані терміналу з'явиться "Очікую карту" потрібно зчитати карту, одним із варіантів:
- Для безконтактних карт (Visa PayWave/MasterCard PayPas) та пристроїв, які використовують NFC-технології. Після того, як над екраном терміналу почне світитись крайній лівий світловий індикатор, прикладіть безконтактну картку до кришки принтеру терміналу.
-Для карт з магнітною смугою
Провести Карту через зчитувач для Карт з магнітною смугою. Карту необхідно орієнтувати відповідно до вказівок на корпусі терміналу. (Магнітна смуга повинна розташовуватися знизу, з лівого боку). У разі виникнення повідомлення "ПОМИЛКА КАРТИ":
- необхідно повторити операцію зчитування карти;
- карта клієнта пошкоджена (розмагнітилась), переконатися в справності терміналу, можливо шляхом зчитування інших карт;
- необхідно звернутися до адміністратора для проведення профілактичних робіт;
- Для карт з чіпом необхідно вставити картку з мікропроцесором (чіп) в зчитувач карт,
тримаючи чіпом вгору від себе.
Свідченням того, що дані з карти були успішно зчитані буде короткий звуковий сигнал. Якщо термінал не зміг зчитати дані з карти, на екрані буде виведено відповідне попередження. При запиті введення пін-коду потрібно набрати код та погодитись. У разі вдалої авторизації, термінал роздрукує чека підтверджуючи авторизацію.
Скасувати операцію:
Ця операція дозволяє касиру відмінити транзакцію, до моменту закриття дня по терміналу.
- Термінал повинен знаходитись в режимі стартового меню. Оберіть: "Меню", "Розрахунок", "Скасування".
- При запиті введіть пароль: останні чотири цифри “мерчанту” з чеку термінала, натисніть "Продовжити". Введіть номер квитанції (з чека) і натисніть "Продовжити".
- Перевірити правильність скасування транзакції, можна натиснувши:
- "Продовжити", для виконання скасування транзакції;
- 'Скасування" для відміни операції скасування та повернення на стартове меню. - Дочекайтесь з’єднання з банком і друку чека.
Провести операцію повернення через термінал:
Дозволяє касиру відмінити транзакцію, навіть якщо вона не міститься в поточному пакеті транзакцій, а була проведена на терміналі раніше. Для проведения "Повернення" (відміни оригінальної транзакції) необхідно мати чек оригінальної транзакції, банківська картка, якою проводили розрахунок.
- Термінал повинен знаходитись в режимі стартового меню.
Оберіть: "Меню", "Розрахунок", "Повернення". - При запиті ввести пароль: останні чотири цифри “мерчанту” з чеку, натисніть "Продовжити".
Введіть суму повернення, натисніть "Продовжити".
Зчитати картку:
- піднести до безконтактного модуля
- магнітною полосою
- використати чіп. - Введіть код транзакції з чеку авторизації та натисніть "Продовжити".
Для відміни натисніть "Скасувати".
Дочекайтесь з’єднання з банком та друку чека.
Надрукувати копію чека:
- Термінал повинен знаходитись в режимі стартового меню. Натисніть "Меню" та оберіть "Копія".
При запиті ввести пароль: останні чотири цифри “мерчанту” з чеку, натисніть "Продовжити". - Оберіть "Квитанції" та натисніть "Продовжити".
Для друку останньої квитанції оберіть "Останньої" та зачекайте роздрукування.
Для друку "По номеру" оберіть цей пункт та введіть номер квитанції з чеку термінала, зачекайте роздрукування.
Звірка підсумків:
Операція "Закрити день" здійснює відправку підсумкових сум транзакцій на хост, для здійснення звірки з даними Процесингового центру Банку. Ця операція є обов’язковою для виконання в кінці кожного робочого дня. Цю операцію можна проводити самостійно або ж налаштувати автоматично у зручний для вас час (необхідно повідомити в банк інформацію щодо зручного для вас часу здійснення автоматичної звірки).
У випадку, якщо звірка не виконувалась протягом 3-х днів і більше, профіль терміналу може тимчасово блокуватися.
- Термінал повинен знаходитись в режимі стартового меню. Оберіть "Меню", "Закрити день".
На запит ввести пароль: пароль касира, останні чотири цифри зі строки "точка" в чеку терміналу, натисніть "Продовжити".
Якщо на терміналі налаштовано декілька торговців, можна обрати необхідного торговця, чи виконати операцію по всім торговцям. Дочекайтесь з'єднання з банком та друку чека.
Надрукувати копію чеку останнього Закриття дня:
Термінал повинен знаходитись в режимі стартового екрану. Оберіть "Копія". При запиті ввести пароль: останні чотири цифри “мерчанту” з чеку, натисніть "Продовжити".
Оберіть "Завершення дня". Дочекайтесь друку чека.
Корисні статті
Які види POS-терміналів надає банк?
Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.