Завдання
Створити заявку на реєстрацію ЗЕД контракту з метою його обслуговування у банку.
Умова
- Модуль "ЗЕД" передбачений для клієнтів-юридичних осіб корпоративного бізнесу та деяких клієнтів МСБ.
- Шаблони заяв, які ви можете використовувати в процесі створення заяви на реєстрацію ЗЕД контракту:
- "Лист про посередника.docx"
- "Імпорт_Послуги.docx".
Рішення
Перегляньте відеоінструкцію або дотримуйтесь текстових підказок нижче:
- Оберіть меню "Валюта", перейдіть на "Контракти". З'явиться форма переліку зовнішньоекономічних контрактів, які знаходяться на обслуговуванні у банку. За замовчуванням на екрані відображається перелік активних контрактів на поточну дату. Створити заявку на реєстрацію контракту можна одним із способів:
1-й спосіб:
У правому верхньому куті форми міститься вкладка "Реєстрація контракту". Можна створити заявку по новому контракту.
2-й спосіб:
У правому верхньому куті форми міститься вкладка "Нерезиденти", натиснувши на неї вибрати з переліку нерезидента та створити заявку, натиснувши "+Новий контракт". І всі дані по нерезиденту будуть автоматично заповнені в заявці, заповніть решту полів.
3-й спосіб:
Вибрати із переліку контракт, зайти в картку контракту клікнувши на запис і в правому нижньому куті натиснути "Копіювати контракт". Всі дані з контракту будуть занесені в заявку, відредагуйте поля, які потрібно змінити. - Натисніть на вкладку "Реєстрація контракту", відкриється форма "Заявка на реєстрацію контракту". На цій формі є три вкладки: "Основні параметри", "Нерезидент", "Документи". Послідовно заповніть інформацією із контракту ЗЕД, який плануєте зареєструвати у банку.
- Обов'язково вкажіть суму контракту або дату закінчення контракту. Якщо в контракті не зазначена сума контракту та дата, то вкажіть термін дії 01.01.3500 рік.
Якщо сума контракту перевищує встановлену законодавством мінімальну суму операції (еквівалент 400 тис. грн), яка підлягає фінансовому моніторингу, з'являється додаткова вкладка для заповнення "Інші сторони". - Поля зі стрілочками передбачають необхідність вибору даних із запропонованого переліку. Поля без стрілочок заповнюються даними із контракту самостійно. Скористайтесь панеллю прокрутки справа або прокрутіть мишкою вниз для переходу між полями.
◾якщо вид контракту "Імпортний", то оберіть із випадаючого списку тип контракту.
◾якщо вид контракту "Експортний", то оберіть із випадаючого списку тип контракту.
◾якщо вид контракту "Інвестиційний", то оберіть із випадаючого списку тип контракту.
◾ якщо вид контракту "Кредитний", то оберіть із випадаючого списку тип контракту.
◾якщо вид контракту "Неторговий", то оберіть із випадаючого списку тип контракту. - Поля з позначкою "І" містять пояснення або підказку для коректного заповнення даних. Потрібно лише навести курсор миші на цю позначку.
- Поле "Умова перерахунку" заповнюється якщо валюта контракту відрізняється від валюти розрахунків із нерезидентом. Наприклад, валюта контракту — долар США, а платіж виконується у євро. Також це поле є обов'язковим для експортних, імпортних контрактів, а для інвестиційних, кредитних та неторгових — необов'язкове.
Отже, оберіть із запропонованого переліку умову перерахунку. Наприклад, "курс НБУ на дату платежу". Якщо валюта контракту і валюта розрахунків співпадає, поле не потрібно заповнювати.
За необхідності вкажіть додаткову інформацію — введіть примітку. Поле не обов'язкове до заповнення. - При заповненні інформації по нерезиденту необхідно не копіювати, а вручну прописати дані нерезидента латиницею. Літери, яких немає в англійській розкладці клавіатури, замініть на підхожі латинські.
На всі поля, що в секції "Нерезидент" діє сумарно 140 символів: нерезидент, країна нерезидента, населений пункт нерезидента та адреса нерезидента.
Зверніть увагу на чек-бокс "Одержувач коштів співпадає з нерезидентом-контрактоутримувачем". Якщо згідно з умовами контракту нерезидент-контрактоутримувач відрізняється від одержувача коштів, необхідно виключити чек-бокс, натиснувши на галочку. - При відключеному чек-боксі з'являється інформаційне повідомлення "Для реєстрації контракту необхідно надати до банку лист про доцільність використання посередника в рамках контракту, а також інші документи, передбачені законодавством України. Шаблон листа та перелік документів наведено у файлі pereVED.docx. Вкладіть зазначені документи у цю заявку."
Клікніть на назву файлу мишкою та ознайомтесь з інформацією. Також на формі заявки з'являється додаткова вкладка "Одержувач", яку потрібно заповнити. - Можна зберегти інформацію по нерезиденту-контрактоутримувачу, натиснувши на чек-бокс "Зберегти у довідник нерезидентів". Надалі зможете використовувати збережені дані по нерезиденту автоматично при створенні нових заявок на реєстрацію контрактів.
- Для заповнення платіжних реквізитів нерезидента натисніть на "Додати валюту розрахунку". Оберіть валюту. Якщо умовами контракту передбачено кілька валют розрахунку, платіжні реквізити заповнюються по кожній валюті окремо.
- Послідовно заповніть поля платіжних реквізитів нерезидента. Скористайтеся довідником банків і більшість полів заповняться автоматично.
- Розділ "Банк-кореспондент" заповнюється у разі наявності такої інформації у контракті. Також можна скористатися довідником банків і більшість полів заповняться автоматично.
- Поле "Додатковий код для платежів" доступне та обов'язкове для заповнення, якщо країна банка — отримувача ОАЕ та/або валюта розрахунків — 643 (рублі) або 156 (юань).
Поле "Призначення платежу" доступне для заповнення, якщо сума контракту не перевищує встановлену законодавством мінімальну суму операції (еквівалент 400 тис. грн, яка підлягає фінансовому моніторингу). - Перейдіть до вкладки "Інші сторони". Потрібно зняти позначку у чек-боксі, якщо виробник не співпадає з нерезидентом. При відключеному чек-боксі з'являється інформаційне повідомлення "Для реєстрації контракту необхідно надати до банку лист про доцільність використання посередника в рамках контракту, а також інші документи, передбачені законодавством України. Шаблон листа та перелік документів наведено у файлі pereVED.docx. Вкладіть зазначені документи у цю заявку." Клікніть на назву файлу мишкою і ознайомтесь з інформацією.
- Зніміть позначку у чек-боксі, якщо відправник вантажу не співпадає з нерезидентом і заповніть необхідні поля.
-
Перейдіть до вкладки "Документи". Всі поля в закладці заповнюються автоматично, натисніть "Додати файл" та вкладіть необхідні документи (контракт, супровідні документи до контракту, додаткові документи згідно з переліком у файлі, якщо відключені чек-бокси тощо). Підпишіть заявку на реєстрацію контракту натиснувши "Підписати".
Можна додати документи по контракту у форматі *PDF, Word та Excel. В сумі всі файли, що додаються до заявки не повинні бути більше 30 МБ. - Якщо реквізити заявки на реєстрацію не заповнені/некоректно заповнені, поля будуть виділятися червоним кольором для усунення недоліків.
- Якщо всі поля заповнені коректно, на екрані з'явиться повідомлення "Операція виконана успішно". Для відстежування етапів розгляду і підтвердження заявки перейдіть у меню "Валюта"/"Заявки та запити", де відкриється форма переліку усіх заявок, які направлялися на розгляд із зазначенням статусу виконання.
Статуси для заявок:
◾"Не всі підписи" — заявка створена, але не підписана необхідним числом підписів;
◾ "Введений" — заявка підписана необхідним числом підписів;
◾ "Очікує обробки" — заявка відправлена у банк;
◾ "Прийнятий на опрацювання співробітником банку" — заявка знаходиться в роботі у співробітника банку;
◾ "Підтверджений банком" — заявка підтверджена банком, по заявці створений експортний/імпортний контракт або угода зовнішньоекономічного контракту або внесені зміни в діючий контракт/угоду;
◾ "Підтверджений банком з умовою" — заявка підтверджена банком з певною умовою, по заявці створений експортний/імпортний контракт або угода зовнішньоекономічного контракту, проте операції по цьому контракту можна виконувати тільки при виконанні цієї умови;
◾ "На доопрацюванні" — заявка повернена на доопрацювання;
◾ "Потребує додаткових документів" — заявка потребує прив'язки додаткових файлів документів;
◾ "Відхилений/Відмова в обслуговуванні" — заявка відхилена банком. - Для перегляду коментарів по заявці та/або причин відмови у підтвердженні, натисніть на заявку, відкриється детальна форма заявки з коментарями. Також заявку можна редагувати та направляти на розгляд повторно (у разі повернення на доопрацювання).
Якщо у заявці на реєстрацію контракту відхилено один або декілька документів, статус заявки буде "Потребує додаткових документів". Для перегляду інформації та коментаря відкрийте заявку та перегляньте коментар від банку. Виправте зауваження та замініть документ. - У разі підтвердження заявки, формується картка контракту, яку можна переглянути в меню "Валюта"/"Контракти". З переліку ЗЕД контрактів оберіть контракт, за яким підтверджена заявка, клікніть лівою кнопкою миші по запису і перегляньте відомості по контракту.
Корисні статті
Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно Sense Business Online?
Створити валютний платіж за кордон через Sense Business Online
Переглянути детальну інформацію по контракту через Sense Business Online
Створити заявку на зміну до контракту ЗЕД, який знаходиться на обслуговуванні у банку
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійти, щоб залишити коментар.