Завдання
Термінал РАХ та перелік помилок. Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі РАХ. Перелік помилок термінала РАХ. Виправити помилки, що виникли при роботі з терміналом РАХ. Помилка на терміналі РАХ.
Рішення
Перелік помилок, та їх рішення:
-
POS-термінал видає повідомлення на екран або чек:
◾ робочий ключ відсутній або некоректний;
◾ помилка маскування;
◾ хибний МАС;
◾ майстер ключ відсутній або некоректний;
◾ код відповіді — 904.
Виконайте адміністративну операцію "Завантаження ключів":
- натисніть клавішу "0" та підтвердіть блокування термінала зеленою клавішею;
- після того, як висвітиться на екрані напис "Термінал заблоковано" — натисніть зелену клавішу та введіть номер касира 00 та пароль 181087;
- натисніть MENU на екрані, виберіть операцію "Завантаження ключів" та "Майстер ключ";
- після успішного завантаження ключів натисніть MENU, оберіть пункти "Касири" або "Реєстрація касира" та введіть номер касира 01 та пароль 000000. -
POS-термінал видає повідомлення на екран або чек:
◾ не працює термінал;
◾ не приймає картки;
◾ не читаються безконтактні картки;
◾ час від часу пише "помилка виконання".
Проведіть на терміналі оновлення параметрів з сервером:
- натисніть MENU на екрані та виконайте операцію "Звірка підсумків";
- натисніть "0" та підтвердіть блокування термінала зеленою клавішею;
- після того, як на екрані висвітиться "Термінал заблоковано", натисніть зелену клавішу і введіть номер касира 00 та пароль 181087;
- натисніть MENU, виберіть операцію "Завантаж. термінала" та чекайте оновлення термінала. -
Помилка 109
У зв'язку з відсутністю оборотів понад 90 днів, профіль автоматично заблоковано. Для активації зверніться до контакт-центру у робочий день з 9:00 до 18:00. Процедура займає 30 хвилин. -
Помилка 920
Помилка обробки ПІН. Повторіть ще раз введення коду. -
Термінал перестав реагувати на команди від каси
Перезавантажте термінал. Якщо це не дало результату, зверніться до контакт-центру. -
Попередження: "Помилка виконання операції спробуйте чіп.магніт"
Таке попередження може означати:
- картку або пристрій приклали не до екрана термінала, а до якоїсь іншої його частини. Наприклад, до боксу з папером;
- картку або пристрій забрали від термінала дуже швидко.
Рекомендуємо повторити операцію. -
Термінал виконував операцію і вивів повідомлення "Останню операцію буде відмінено" після чого успішно виконав автовідміну. Клієнту прийшло смс, що з його рахунку списано кошти
Така ситуація виникає в тих випадках, коли термінал сформував запит у банк та відправив його на процесинг, але в цей час зник зв'язок з банком. Термінал не отримав відповідь від банку і не знає списалися гроші з клієнта чи ні, тож оперція відміняється. Рекомендуємо перевірити зв'язок та повторити операцію. -
Термінал виводить повідомлення: "S/N:123-123-123 Термін дії ліцензії закінчився. Завантаж. параметрів ввести ліцензію"
Термінал давно не оновлював параметри і не завантажив актуальну ліцензію.
Виберіть на екрані "Завантаж.параметрів" і дочекайтесь поки термінал оновить ліцензію. Якщо після спроби оновити ліцензію термінал повернувся до цього ж повідомлення, тоді зверніться до контакт-центру. -
Термінал час від часу під час виконання фінансової операції друкує чек з повідомленням: "Помилка виконання. Проблема зі зв'язком"
Перезавантажте термінал за живленням — вимкніть термінал із розетки та знову включіть.
Фінансову операцію почніть проводити тільки після того, як на екрані з'явиться антена з рівнем сигналу GSM покриття оператора. Якщо не допомогло, зверніться до контакт-центру. -
Термінал виводить на екран: "Очікування ККМ"
Термінал налаштовано на роботу з зовнішніми системами — касовий апарат. Це повідомлення свідчить про те, що термінал у робочому стані та очікує команди від каси. -
Повідомлення термінала: "База переповнена"
Виконайте адміністративну операцію "Банківські" або "Звірка підсумків".
Для проведення операції вибираєте на екрані MENU — "Звірка підсумків". Очікуйте проходження зв’язку з банком, далі надрукується відповідний чек. -
Термінал "завис" не реагує на натискання клавіш
Фізично вимкніть термінал від живлення та увімкніть. Якщо перезавантаження не допомогло, потрібне втручання сервісного інженера — зверніться до контакт-центру. -
Термінал, що працює у торговій точці на екрані пише: "Термінал блоковано"
Якщо на терміналі натиснути клавішу 0, на екран буде виведено запит "Блокувати термінал Так/Ні". Коли користувач натисне Enter — термінал заблокується.
Для розблокування натисніть зелену кнопку Enter, введіть номер касира 01, потім знову натисніть Enter та введіть пароль касира 000000. Підтвердіть операцію натиснувши Enter. Термінал повернеться у головне меню з переліком фінансових операцій. -
Попередження: "Увага! Триває завантаження даних не вимикайте живлення"
Таке повідомлення виводиться на екран, коли термінал виконує процедуру оновлення програмного забезпечення та параметрів. Всі термінали мережі банку запрограмовані щодоби в нічний час автоматично виконувати оновлення. Ця процедура може зайняти 1–5 хв, залежно від об'єму оновлення, яке має завантажитись. Дочекайтеся перезавантаження термінала. Після цього можна проводити фінансові операції. -
Не заряджається POS-термінал
Причина: пошкоджено провід, блок живлення, роз’єм для підключення кабелю, тоді зверніться до контакт-центру для оформлення заявки на заміну. -
Термінал з акумулятором PAX S920 повільно друкує принтер
Необхідно поставити термінал на зарядку. Термінал друкує чеки тільки досягши 30–40% заряду.
Рекомендовано тримати заряд термінала не нижче 50%. -
Принтер термінала погано друкує чеки. Не видно що надруковано
Декілька причин:
- зламано принтер або забруднено пилом від паперу;
- погано притиснута кришка принтера;
- якщо термінал S920, то розряджено акумулятор;
- папір вставлений не тією стороною.
Якщо усунення причин не допомогло, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.
Корисні статті
Verifone. Перелік помилок та їх вирішення
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.