Торговий термінал РАХ. Перелік помилок та їх вирішення

Завдання

Термінал РАХ та перелік помилок. Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі РАХ. Перелік помилок термінала РАХ. Виправити помилки, що виникли при роботі з терміналом РАХ. Помилка на терміналі РАХ.

Рішення

Перелік помилок, та їх рішення:

  • POS-термінал видає повідомлення на екран або чек:
    ◾ робочий ключ відсутній або некоректний;
    ◾ помилка маскування;
    ◾ хибний МАС;
    ◾ майстер ключ відсутній або некоректний;
    ◾ код відповіді — 904.
    Виконайте адміністративну операцію "Завантаження ключів":
    - натисніть клавішу "0" та підтвердіть блокування термінала зеленою клавішею;
    - після того, як висвітиться на екрані напис "Термінал заблоковано" — натисніть зелену клавішу та введіть номер касира 00 та пароль 181087;
    - натисніть MENU на екрані, виберіть операцію "Завантаження ключів" та "Майстер ключ";
    - після успішного завантаження ключів натисніть MENU, оберіть пункти "Касири" або "Реєстрація касира" та введіть номер касира 01 та пароль 000000.
  • POS-термінал видає повідомлення на екран або чек:
    ◾ не працює термінал;
    ◾ не приймає картки;
    ◾ не читаються безконтактні картки;
    ◾ час від часу пише "помилка виконання".
    Проведіть на терміналі оновлення параметрів з сервером:
    - натисніть MENU на екрані та виконайте операцію "Звірка підсумків";
    - натисніть "0" та підтвердіть блокування термінала зеленою клавішею;
    - після того, як на екрані висвітиться "Термінал заблоковано", натисніть зелену клавішу і введіть номер касира 00 та пароль 181087;
    - натисніть MENU, виберіть операцію "Завантаж. термінала" та чекайте оновлення термінала.
  • Помилка 109
    У зв'язку з відсутністю оборотів понад 90 днів, профіль автоматично заблоковано. Для активації зверніться до контакт-центру у робочий день з 9:00 до 18:00. Процедура займає 30 хвилин.
  • Помилка 920
    Помилка обробки ПІН. Повторіть ще раз введення коду.
  • Термінал перестав реагувати на команди від каси
    Перезавантажте термінал. Якщо це не дало результату, зверніться до контакт-центру.
  • Попередження: "Помилка виконання операції спробуйте чіп.магніт"
    Таке попередження може означати:
    - картку або пристрій приклали не до екрана термінала, а до якоїсь іншої його частини. Наприклад, до боксу з папером;
    - картку або пристрій забрали від термінала дуже швидко.
    Рекомендуємо повторити операцію.
  • Термінал виконував операцію і вивів повідомлення "Останню операцію буде відмінено" після чого успішно виконав автовідміну. Клієнту прийшло смс, що з його рахунку списано кошти
    Така ситуація виникає в тих випадках, коли термінал сформував запит у банк та відправив його на процесинг, але в цей час зник зв'язок з банком. Термінал не отримав відповідь від банку і не знає списалися гроші з клієнта чи ні, тож оперція відміняється. Рекомендуємо перевірити зв'язок та повторити операцію.
  • Термінал виводить повідомлення: "S/N:123-123-123 Термін дії ліцензії закінчився. Завантаж. параметрів ввести ліцензію"
    Термінал давно не оновлював параметри і не завантажив актуальну ліцензію.
    Виберіть на екрані "Завантаж.параметрів" і дочекайтесь поки термінал оновить ліцензію. Якщо після спроби оновити ліцензію термінал повернувся до цього ж повідомлення, тоді зверніться до контакт-центру.
  • Термінал час від часу під час виконання фінансової операції друкує чек з повідомленням: "Помилка виконання. Проблема зі зв'язком"
    Перезавантажте термінал за живленням — вимкніть термінал із розетки та знову включіть.
    Фінансову операцію почніть проводити тільки після того, як на екрані з'явиться антена з рівнем сигналу GSM покриття оператора. Якщо не допомогло, зверніться до контакт-центру.
  • Термінал виводить на екран: "Очікування ККМ"
    Термінал налаштовано на роботу з зовнішніми системами — касовий апарат. Це повідомлення свідчить про те, що термінал у робочому стані та очікує команди від каси.
  • Повідомлення термінала: "База переповнена"
    Виконайте адміністративну операцію "Банківські" або "Звірка підсумків".
    Для проведення операції вибираєте на екрані MENU  — "Звірка підсумків". Очікуйте проходження зв’язку з банком, далі надрукується відповідний чек.
  • Термінал "завис" не реагує на натискання клавіш
    Фізично вимкніть термінал від живлення та увімкніть. Якщо перезавантаження не допомогло, потрібне втручання сервісного інженера — зверніться до контакт-центру.
  • Термінал, що працює у торговій точці на екрані пише: "Термінал блоковано"
    Якщо на терміналі натиснути клавішу 0, на екран буде виведено запит "Блокувати термінал Так/Ні". Коли користувач натисне Enter — термінал заблокується.
    Для розблокування натисніть зелену кнопку Enter, введіть номер касира 01, потім знову натисніть Enter та введіть пароль касира 000000. Підтвердіть операцію натиснувши Enter. Термінал повернеться у головне меню з переліком фінансових операцій.
  • Попередження: "Увага! Триває завантаження даних не вимикайте живлення"
    Таке повідомлення виводиться на екран, коли термінал виконує процедуру оновлення програмного забезпечення та параметрів. Всі термінали мережі банку запрограмовані щодоби в нічний час автоматично виконувати оновлення. Ця процедура може зайняти 1–5 хв, залежно від об'єму оновлення, яке має завантажитись. Дочекайтеся перезавантаження термінала. Після цього можна проводити фінансові операції.
  • Не заряджається POS-термінал
    Причина: пошкоджено провід, блок живлення, роз’єм для підключення кабелю, тоді зверніться до контакт-центру для оформлення заявки на заміну.
  • Термінал з акумулятором PAX S920 повільно друкує принтер
    Необхідно поставити термінал на зарядку. Термінал друкує чеки тільки досягши 30–40% заряду.
    Рекомендовано тримати заряд термінала не нижче 50%.
  • Принтер термінала погано друкує чеки. Не видно що надруковано
    Декілька причин:
    - зламано принтер або забруднено пилом від паперу;
    - погано притиснута кришка принтера;
    - якщо термінал S920, то розряджено акумулятор;
    - папір вставлений не тією стороною.
    Якщо усунення причин не допомогло, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.

Корисні статті

Робота з терміналом Ingenico

Робота з терміналом Verifone

Робота з терміналом РАХ

Verifone. Перелік помилок та їх вирішення

Торговий термінал РАХ. Перелік помилок та їх вирішення

Торговий термінал Ingenico. Перелік помилок та їх вирішення

Чи була ця стаття корисною?
3 з 5 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.