Завдання
Термінал Verifone та перелік помилок. Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі Verifone. Перелік помилок термінала Verifone. Виправити помилки, що виникли під час роботи з терміналом Verifone. Помилка на терміналі Verifone.
Рішення
Перелік помилок та їх рішення:
-
Помилка 109
Для усунення помилки зверніться до контакт-центру, оскільки вона виникає у зв'язку з відсутністю оборотів на терміналі понад 90 днів, тому профіль автоматично блокується. Активація виконується протягом 30 хвилин в робочий час (з 9:00 до 18:00 з понеділка по п’ятницю). -
Помилка 58
Помилка виникає у випадку, якщо звірка не виконувалась протягом трьох днів і більше. Далі термінал автоматично блокується. Зверніться до контакт-центру для оформлення заявки. -
POS-термінал видає повідомлення на екран або чек:
◾ Немає зв'язку чи не проводиться операції;
◾ довго проходить з'єднання;
◾ не виконується закриття дня або з'єднання;
◾ не виконується звірка підсумків;
◾ немає мережі з хостом;
◾ відсутня сім карта;
◾ помилка — 1, немає мережі на всіх терміналах.
Для вирішення:
- перезавантажте термінал по живленню;
- виконайте перевірку зв'язку, звірку або "Звірку підсумків".
Якщо процедура не допомогла, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.