Торговий термінал Verifone. Перелік помилок та їх вирішення

Завдання

Термінал Verifone та перелік помилок. Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі Verifone. Перелік помилок термінала Verifone. Виправити помилки, що виникли під час роботи з терміналом Verifone. Помилка на терміналі Verifone.

Рішення

Перелік помилок та їх рішення:

  • Помилка 109
    Для усунення помилки зверніться до контакт-центру, оскільки вона виникає у зв'язку з відсутністю оборотів на терміналі понад 90 днів, тому профіль автоматично блокується. Активація виконується протягом 30 хвилин в робочий час (з 9:00 до 18:00 з понеділка по п’ятницю).
  • Помилка 58
    Помилка винакає у випадку, якщо звірка не виконувалась протягом трьої днів і більше. Далі термінал автоматично блокується.  Зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.
  • POS-термінал видає повідомлення на екран або чек:
    ◾ Немає зв'язку чи не проводиться операції;
    ◾ довго проходить з'єднання;
    ◾ не виконується закриття дня або з'єднання;
    ◾ не виконується звірка підсумків;
    ◾ немає мережі з хостом;
    ◾ відсутня сім карта;
    ◾ помилка — 1, немає мережі на всіх терміналах.
    Для вирішення:
    - перезавантажте термінал по живленню;
    - виконайте перевірку зв'язку, звірку або "Звірку підсумків".
    Якщо процедура не допомогла, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки. 

Корисні статті

Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі

Чи була ця стаття корисною?
2 з 8 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.